Sterk Jr in Suriname

Last week working at the HEM Suriname NV.

Het is dan alweer aangebroken, mijn laatste week werken bij de HEM.De tijd vloog voorbij en ben veel ervaringen rijker!Als eerst wil ik iedereen bij de HEM dus ook bedanken voor mijn stageplek! Voornamelijk Irene Spangenthal, Raoul Habieb en Terence Hoefdraad. Het was een professionele, interessante en creatieve ervaring om reclame te mogen maken voor de Surinaamse consumentenmarkt.Veel merken zijn bij mij voorbij gevlogen en ik heb oa reclame mogen maken voor: Brunswick, Dewar’s whisky, Grey Goose, KRUG, Grand Dame, La Veuve Cliquot, Ruinart, Glenmorangie, 10 Cane, Aveeno, Listerine, Clean & Clear, Maggi, Nescafe, Johnson & Johnson, Stayfree, Carefree, Lysol, Hemton Tea of Reckit Benckiser.

Van bilboards tot krantenadvertenties, van een nieuwe huisstijl tot wallpainting. Veel variatie waarin ik mijn creativiteit in kwijt kon. Nu is het alleen nog hopen op een goede eindbeoordeling en goedkeuring van mijn stageverslag ;)En dan kan ik nog tien dagen chillen & relaxen in het mooie Suriname! Lekker warm, no spang en geen hoofdpijn. HEERLIJK!

Wel heb ik twee banen aangeboden gekregen in Paramaribo. Één via mijn blog/sms de andere bij de HEM. Maar wees niet bang ik kom wel terug naar het koude Nederland. Al zie ik nog wel erg op tegen de kou! Maar misschien kan ik nog wel via afstand freelance werk doen in Nederland.

Ook ben ik afgelopen weekend weer in de rimboe geweest, deze keer weer veel dieren gespot. Verschillende slangen om mijn nek gehad, aapjes vast gehouden, jaguars gezien en veel verschillende kleurrijke vogels voor de export. Daarna zijn we wezen vissen, gedronken en gezongen bij het kampvuur en geslapen aan de coesewijnerivier.Die dag erna hadden Dion & Michael een verassing, ze hadden een quad geregeld waar we mee rond konden crossen in de jungle. Diep door de plassen scheuren en de modder meters hoog om je oren. Nog nooit zo onder de modder gezeten hehe ;) Maar na een lekkere tropische regenbui, waren we weer redelijk schoon.

Ook ga ik 27jan. Ă©Ă©n dag nadat ik vrij ben nog naar Matapica. Een natuurreservaat die rijk is aan schildpadden die het strand aandoen in het legseizoen om eieren te leggen.Hopen dat ik die dus ook nog kan zien voordat ik naar Wierden & Groningen ga.

Nog 19 dagen zon, jungle, palmbomen, papagaaien, apen, daggering, Surinaams eten, zwemmen, chillen, hangmatteren en 12 vrouwelijke huisgenoten !

Tot 6 febr noh!

Reacties

Reacties

Janneke

Je vroeg wanneer ik vertrok. Ik vlieg 31 januari weer naar Nederland en kom 1 februari weer aan. Dan begint mijn Minor ook weer.

Veel plezier nog!

x

irene

hi Jan, leuk om toevallig in je reisverslag (weer! is de 2 keer dat ik al struinend erop terecht kom) te lezen dat je het goed naar je zin hebt gehad. jij ook bedankt, je hebt een waardevolle bijdrage geleverd en iedereen was zeer op je gesteld.
hoe is het om weer helemaal mee te draaien in NL? mis je sur nog een beetje? je hebt natuurlijk wel een mooie WK maand meegemaakt met ook nog tropische temperaturen. nou all the best & keep in touch! gr, Irene

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!